مروري بر رقابت هاي هفته دهم ليگ برتر فوتبال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 2298
بازدید کل : 60159
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1





هفته دهم ليگ برتر فوتبال با انجام 4 مسابقه در روز چهارشنبه آغاز مي شود. ديدار راه آهن و مس کرمان به دليل برگزاري مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا لغو و به زمان ديگري موکول شد.


نگاهي به اين بازي ها مي اندازيم.


* گهر دورود - نفت تهران؛ تداوم صدرنشيني مقابل تنهاترين تيم ليگ!


گهر دورود هفته گذشته بدون سرمربي در تبريز شکست سنگيني از تراکتوسازي پذيرفت تا پورمند سرمربي موقت اين تيم بگويد گهر تنهاترين تيم ليگ برتر است و هيچ کس به فکر حل مشکلات فراوان گهر نيست. اين تيم در چند روز گذشته همان شرايط را داشته و اکنون مدير اجرايي اش هم برکنار شده تا يکي از عجيب ترين تيم هاي ليگ برتر باشد؛ تيمي که نه سرمربي دارد و نه مدير اما گهر هواداران فراواني دارد.


با اين حال بعيد است گهر فقط به عشق و علاقه هوادارانش بتواند از پس تيم نفت صدرنشين بربيايد تيمي که بدون حاشيه و مشکل در ليگ برتر پيش مي رود. به نظر مي رسد موفقيت ها و صدرنشيني نفت با ابراهيم زاده در هفته دهم هم ادامه خواهد داشت مگر اينکه گهر شگفتي ساز شود.


* پيکان - فولاد خوزستان؛ نبرد جوانان


پيکان هفته گذشته دربي خودروسازان را باخت تا به رده دهم سقوط کند ولي فولاد با يک پيروزي خانگي برابر ملوان به رده دوازدهم رسيد. ويسي يکي از مربيان جوان ليگ کار سختي مقابل حسين فرکي مربي با تجربه و اخلاق گرا دارد. تشابه هر دو تيم بها دادن به جوانان است. بايد ديد تجربه فرکي مي تواند به فولاد کمک کند يا جسارت ويسي پيکان را به سه امتياز مي رساند. ديدار اين دو تيم نبرد بازيکنان جوان ليگ برتر است.


* فجرسپاسي - تراکتورسازي؛ تراکتور هم در شيراز گير مي افتد؟


فجر سپاسي دوست داشتني ترين تيم ليگ شده، تيمي که با بازيکنان جوان و بي ادعا و عاشق فوتبال، بازي هاي زيبا و تماشاگر پسندي ارائه مي کند و اکنون با 15 گل زده خطرناک ترين خط حمله را در اختيار دارد. سرهنگ ياوري هفته گذشته استقلال را با تمام ستارگان نامدار و ملي پوشش متوقف کرد و اکنون مي خواهد در ورزشگاه دستغيب شيراز تراکتورسازي را با مربي پرتغالي اش شکست بدهد. تراکتورسازي اگر چه بازيکنان خوبي دارد اما آنها مي دانند امتياز گرفتن در شيراز کار راحتي نيست. شايد تراکتور هم روي چمن مصنوعي شيراز مثل ساير تيم ها زمين گير شود.


* نفت آبادان - استقلال؛ گل نزن هاي آبي مقابل ضعيف ترين خط دفاع ليگ!


ديدار با نفت آبادان بهترين فرصت براي خودنمايي مهاجمان گل نزن استقلال است تا بتوانند خود را از زير سايه فرهاد مجيدي بيرون بياورند. نفت آبادان با 19 گل خورده ضعيف ترين خط دفاع ليگ را در اختيار دارد. مهاجمان آبي اگر نتوانند از سد ضعيف ترين مدافعان ليگ هم بگذرند بايد دوباره منتظر تشويق فرهاد مجيدي باشند.


استقلال اگر بتواند در آبادان به پيروزي برسد تا حدي از وضعيت نامناسب خود فاصله مي گيرد ولي يک تساوي ديگر براي قلعه نويي يک شکست محسوب مي شود. قلعه نويي که از دربي مي گويد تيمش قهرمان ليگ مي شود بايد از نفت آبادان سه امتياز استخراج کند.


از سوي ديگر کاستا هم دو سه هفته اي است که روي لبه تيغ قرار دارد و شايد بازي با استقلال آخرين فرصت اين مربي پرتغالي باشد. او کار سختي برابر مستحکم ترين مدافعان ليگ دارد زيرا استقلال در اين فصل فقط سه گل خورده است. قلعه نويي اگر نفت آبادان را شکست بدهد به پرسپوليس کمک مي کند که در رده پانزدهم باقي بماند و اين تيم در جدول يک رده ديگر سقوط نکند؛ البته اگر گهر برابر نفت تهران پيروز نشود. آيا قلعه نويي به مانوئل ژوزه اين لطف را مي کند؟


گفتني است، برنامه هفته دهم ليگ برتر به شرح زير است:


*چهارشنبه 5/7/91


گهر زاگرس - نفت تهران ساعت 17:15 ورزشگاه انقلاب کرج


پيکان - فولاد ساعت 17:15 ورزشگاه تختي تهران


فجر سپاسي - تراکتورسازي ساعت 17:15 ورزشگاه دستغيب شيراز


نفت آبادان - استقلال ساعت 18:30 ورزشگاه تختي آبادان


*پنجشنبه 6/7/91


ملوان - سپاهان ساعت 17:25 ورزشگاه تختي انزلي


ذوب آهن - سايپا ساعت 17:15 ورزشگاه فولادشهر اصفهان


صبا - داماش ساعت 17:15 ورزشگاه يادگار امام قم


پرسپوليس - آلومينيوم هرمزگان ساعت 18:30 ورزشگاه آزادي 




:: بازدید از این مطلب : 3589
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
جواد در تاریخ : 1391/9/2/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com